MINDFUL MEDITATIE

Meditaties

Meditaties week 1

Deze week oefen je aandacht voor de adem en opkomende gedachten. Oefen bij voorkeur twee keer per dag.
De oefening duurt vierentwintig minuten. Wissel af met de korte versies van de ademfocus.

Be Happy, Be Mindful !

Meditaties Week 2

Deze week oefen je de bodyscan. Oefen bij voorkeur twee keer per dag. De oefening duurt veertig minuten. Wissel af met de korte versies of met de ademfocus.

Be Happy, Be Mindful !

Meditaties Week 3 

Oefen dagelijks yoga, eventueel afgewisseld met de bodyscan en ademfocus.
Be Happy, Be Mindful ! 


Meditaties Week 4

Deze week oefen je de zitmeditaties . Oefen bij voorkeur twee keer per dag. Wissel af met de staande oefeningen en de ademfocus.

Be Happy, Be Mindful ! 

Meditaties Week 5

Oefen dagelijks de zitmeditatie, eventueel afgewisseld met de bodyscan, ademfocus of de andere meditaties.
Be Happy, Be Mindful


Meditaties Week 6

Oefen dagelijks de bergmeditatie , eventueel afgewisseld met de bodyscan, ademfocus of de andere meditaties.Tips voor de bergmeditatie: Geef extra aandacht aan je krachtige houding.Kijk of je het beeld van de berg ook overdag kan gebruiken om in je kracht te blijven.
Be Happy, Be Mindful !